pozdravljeni!
je 3. september in sem začela hoditi na srednjo šolo veno pilon Ajdovščina na predšolski vzgoji in danes sem bila v veliki stiski v šoli in še vedno sem in sem poleg tega tudi v dijaškem domu in bi se zeloo rada prepisala na drugo šolo, ampak nevem če je to sploh možno, staršem še nisem povedala da sem v stiski ali da bi se prepisala.
• Uredništvo
Urška Žerak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si se oglasila. Pišeš, da si ravno pričela z obiskovanjem srednje šole in si v stiski ter bi se rada prepisala na drugo šolo. Razumem, da ti je težko, saj je prehod v srednjo šolo lahko stresen in zahteven. Čeprav si se znašla v stiski je pomembno, da najprej dobro razmisliš, preden sprejmeš odločitev o prepisu. Pišeš, da si bila v veliki stiski v šoli. Bi mi morda lahko zaupala kaj več o tem? Kako se sicer počutiš?
Najprej je zelo pomembno, da svoje občutke deliš s starši. Odkrito se pogovori z njimi, jim povej, kako se počutiš in jim razloži, zakaj razmišljaš o prepisu. Verjamem, da boste skupaj razmislili o najboljšim možnostih in da te bodo starši podprli in ti pomagali pri odločitvi.
Svetujem ti tudi, da se o zamenjavi šole pogovoriš s šolsko svetovalno delavko, ki ti bo svetovala in ti povedala, kakšen je postopek prepisa na drugo šolo.
Prehod v srednjo šolo in bivanje v dijaškem domu je velika sprememba, ki od tebe zahteva tudi nekaj časa za prilagoditev. Morda bi bilo smiselno, da daš novi šoli, učiteljem in sošolcem priložnost, da jih bolje spoznaš, preden sprejmeš odločitev o prepisu. Pomembno je, da si vzameš čas za premislek.
Če imaš še kakršna koli vprašanja ali če potrebuješ pomoč, se oglasi.
Srečno.
Prijazen pozdrav,
dr. Urška Žerak, mag. psihologije