Mene zanima če je mogoče da se prepišem iz turistične srednje šole na gimnazijo smer gledališča in filma? Jutri imam opis za šolo ker sem imel popravni ampak me je strah ker mi ni všeč niti šola samo sem izbral nekaj na hitro. Tako da nevem če se sploh grem opisat niti če ne bi šel ampak tudi nevem kdaj se lahko opišem na novo srednjo.
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Še vedno imaš možnost pristopiti k popravnemu izpitu v drugem roku :) Drugače pa se lahko vpišeš na šole, ki še imajo prosta mesta (to preveriš v šolski svetovalni službi na šoli, kamor se želiš vpisati).
Vpišeš se lahko vse do 30. 8. 2024. Do takrat imaš namreč status dijaka. Tako da še imaš čas premisliti, kaj te zanima in kam bi se želel vpisati. Je pa res, da je pogoj tudi ta, da imajo prosto mesto za vpis.
Želim ti vse dobro,
lep pozdrav,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike