Hejj, jaz bi se prepisala na drugo solo zaradi nekaterih razlogov. Moja mami noče da se premestim in mi pravi da nebo podpisala lista da se lahko presolam. Ali je mozno da se lahko na list podpiše samo oči da se prešolam?
• Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
na prijavi za vpis v srednjo šolo je prostor za podpis dveh staršev in tako načeloma tudi velja, da morata starša ob vpisu soglašati z vpisom. Seveda pa obstajajo izjeme. Toplo ti priporočam, da se pred prepisom oglasiš pri šolski svetovalni delavki na tvoji šoli, jo seznaniš s tvojo željo in s tvojim problemom. Gotovo bosta skupaj našli rešitev, prav tako pa te bo svetovalna delavka lahko seznanila z vsemi obveznostmi in posledicami prepisa na drugo šolo.
Srčno upam, da se bo tvoja težava zate srečno razrešila.
Želim ti miren zaključek šolskega leta.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja