Pozdravljeni,
Hodim v 2 letnik ekonomske šole, trenutno v šoli mi ne gre dobro. Grozita mi dva popravna izpita (matematika mi gre najslabse)  Razmišljam da bi se prepisal na 3 letno kovinarsko ... zdaj me pa samo zanima kako bi to potekalo če se zdaj prepišem na 3 letno kovinarsko... potem na 3 letni kovinarski opravljam popravni izpit ?. Morem tudi popravlat  predmet ki ga imam negativno na ekonomski ampak tega predmeta ni na 3 letni... ? Moram še kakšne druge izpite potem pisat...
Lp
• sv
svetovalna
Domen, pozdravljen,
svetujem ti, da tovrstna vprašanja nasloviš na svetovalno službo na vaši šoli. Z veseljem ti bodo pomagali odgovoriti na vsa tvoja vprašanja. Če ti je ob tem neprijetno, pa lahko morda pokličeš na srednjo šolo, ki izvaja program kovinarstva, ter tam povprašaš o svojih dilemah njihovo svetovalno službo. Tam te še ne poznajo. ;)
Vse dobro pri tvojih odloičitvah ti želim.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Upam, da si do sedaj že uspel kaj popraviti. Sicer pa je praviloma tako, da moraš zaključiti letnik, torej opraviti tudi popravne izpite, če se želiš prepisati.
Glede na to, da pa gre za prepis iz 4-letnega programa na 3-letni program, kjer je snov manj zahtevna, bi ti svetovala, da se kar obrneš na svetovalno službo šole, na katero bi se rad prepisal in razložiš svojo situacijo, saj ti bodo tako iz prve roke povedali, kaj potrebuješ za prepis.
Želim ti veliko uspeha do konca šolskega leta in v primeru prepisa, da ti bo na drugi šoli bolje.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike