Pozdravljeni,
vpisan sem v prvi letnik gimnazije a mi ne gre. Rad bi se vpisal na poklicno štiriletno. Ali se lahko prijavim na razpisu aprila, čeprav že obiskujem srednjo šolo. Kaj se moram izpisati?
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Seveda se lahko ponovno vpišeš v 1. letnik štiriletnega poklicnega izobraževanja. Gre za ponovni vpis, pri katerem kandidiraš enako kot ostali kandidati (devetošolci), po enakih merilih in kriterijih, ki so določeni v razpisu.
Prijaviš se v rednem prijavnem roku (do 2. aprila 2026), ne glede na to, da trenutno že obiskuješ srednjo šolo.
Izpisa iz trenutne šole ti za zdaj ne svetujem, saj bi v nasprotnem primeru prišlo do prekinitve izobraževanja. Poleg tega še nimaš zagotovila, da boš na želeni program tudi sprejet. Smiselno je, da si vpisan do konca tega šolskega leta.
Če želiš, se lahko dodatno posvetuješ tudi s svetovalno službo na svoji šoli, ki ti lahko pomaga pri postopku prijave.
Lep pozdrav,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike