Pozdravljeni,
Obiskujem drugi letnik srednje strojne šole (tri letni program). In sem letos ugotovil, da me to ne zanima več. Rad bi se prepisal na srednjo trgovskko šolo. Sedaj nevem ali naj končam srednjo strojno šolo. In se potem prepišem na trgovsko šolo za ekonomski tehnik PTI. Ali se po končanem drugem letniku prepišem na srednjo trgovski šolo. In nevem kaj morem narediti, prosim za nasvet.
Hvala za nasvete.
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
super, da si bolje spoznal sebe ter ugovotil, kaj te veseli. Včasih pač potrebujemo izkušnjo nečesa drugega, da ugotovimo, s čem se bolj ujamemo.
Načeloma bi se lahko prepisal, a bi moral nadoknaditi vso zamujeno prakso in strokovne predmete. V kolikor si pripravljen vložiti dodatno delo in čas, bi se lahko prepisal, če imajo seveda prosto mesto na trgovski.
Če pa še zmeraj zmoreš najti motivacijo za dokončanje strojne šole, pa bi bila super kombinacija, da bi dokončal strojno in nato nadaljeval PTI na trgovski šoli.
Ne poznam namreč tvojih ocen in kot sem že rekla stopnje motiviranosti. V današnjem svetu je namreč dobrodošlo, da nimaš le enega poklica. Morda rasmišljaj v tej smeri, da če ti na neki točki ne bo več za delati na področju trgovstva, boš imel strojništvo za rezervo. Morda boš lahko nekako oboje združil.
Svetujem ti, se čim več o tem pogovarjaš z družino, prijatelji, morda s kakšnimi starejšimi znanci, posvetuješ se lahko tudi s šolsko svetovalno delavko. Predvsem pa poslušaj sebe. Odtehtaj vse možnosti in se odloči, kakor začutiš. V kolikor si še zmeraj zmeden, pridobi še več informacij.
Želim ti, da boš se samozavestno odločil in da bo ti odločitev potrjeno všeč. Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike