Rada bi se prepisala na drugo solo. Ce bi se prepisala ali morem nazaj v letnik ali nadaljujem z drugim
• le
legvan
pozdravljena,
odvisno od smeri srednje šole kakor hodiš zdaj in tiste kamor bi se vpisala. Npr. če si trenutno na gimnaziji in bi se želela prepisati na drugo gimnazijo nadaljuješ z naslednjim letnikom, če pa bi se želela vpisati na srednjo šolo z drugo smerjo, npr. iz gimnazije na kakšno tehniško šolo, pa moraš študij začeti ponovno.
Lp
legvan
• Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vse je odvisno od srednje šole in njihovih pogojev ter tudi od tega, katero srednjo šolo obiskuješ sedaj in koliko je tvoja smer "sorodna" s smerjo, kamor se želiš prepisati. Možno je tudi, da tvoj želeni srednješolski program v 2. letniku ne bo imel dovolj prostora, da se še kdo vpiše. Nekateri srednješolski programi in srednje šole zahtevajo, da se novinci vpišejo v 1. letnik, nekateri zahtevajo opravljanje diferencialnih izpitov pred vpisom v 2. letnik.
Najbolj konkretne odgovore boš dobila, če se z vprašanji obrneš direktno na srednješolski program, kamor se želiš vpisati - seveda pa ne pozabi povedat, na kateri program si trenutno vpisana. Najbolje bo, da kontaktiraš šolsko svetovalno delavko na željenem programu in se tam pozanimaš o pogojih.
Držim pesti za vzpodbudne informacije.
Želim ti lepe pomladanske dni.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja