Živjo, mene zanima ali se lahko izpišem iz srednje šole sama, ali se morajo tudi starši strinjati s tem, tudi če sem že polnoletna. Rada bi se prepisala na drugo srednjo šolo, ki ni v Sloveniji, da bi dobila podlago za fakulteto, prav tako sem seznanjena z vsemi težavami, ki jih bom imela, ampak sem kljub temu odločena. S starši sem se že večkrat pogovorila, ampak se ne strinjajo pod nobenim pogojem, jaz pa sem popolnoma odločena, kaj želim.
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pravilnik o šolskem redu navaja, da se mladoletni dijak lahko izpiše iz šole na podlagi soglasja staršev. O nameravanem izpisu polnoletnega dijaka šola obvesti starše.
Predlagam ti, da se o svojih namerah in željah pogovoriš s šolsko svetovalno službo, kjer ti bodo dali natančnejše informacije, navodila in pomoč.
Svetujem pa ti tudi ponovni premislek o tem, ali boš res šla v tujino brez podpore staršev, saj zna biti to zelo težko. Morda še malo pobrskaj in preveri, če res nimaš nobene druge alternativne srednje šole ali poti, s katero bi se strinjali tudi oni.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike