ojla kot ze vidite iz naslova bi se rada prepisala na drugo gimnazijo. obiskujem 1. letnik splosne gimnazije in razred mi ne ustreza in ni mi vsec. prepisala bi se rada na drugo gimnazijo ki je tudi splosna in me zanima ce je to sploh mogoce glede na to da sem 1. letnik in da so se vpisi v srednjo solo ze koncali. 1. letnik bi koncala na tej gimnaziji ampak bi drugega rada zacela na drugi gimnaziji. ali ima kdo kaksen predlog kako to povedati starsem ker si jim ne upam kar recti ja js bi sla na drugo gimnazijo. pa tudi strah me je da ko bom prisla se ne bom znajdla pa tudi nikogar ne bom poznala in me je strah da ne bom nasla nobenih prijateljev.
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
seveda je možno. Predlagam ti, da čim prej kontaktiraš šolsko svetovalno službo druge gimnazije in jih vprašaš, kakšen je postopek. Glede na to, da bi šla v enak program, ne bi smel biti problem, je pa res, da je vse odvisno od prostih mest na 2. gimnaziji.
Glede staršev menim, da je najboljši način, da jim poveš, tako kot si napisala tukaj nam. Obrazloži situacijo in jim iskreno povej svoja občutja.
Kar se pa tiče novih sošolcev pa je sprva to vedno zahtevno. Sčasoma boš videla, kdo ima podobne interese, podobno razmišljanje in morda tukaj začneš.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike