obiskujem 1. letnik tehniške gimnazije, a se mi zdi da me predmeti, ki sledijo v drugem letniku (strokovni) ne zanimajo. V tem letu pa imamo še splošni gimnazijski program. Zato bi se v drugem letniku rad vpisal da drugo splošno gimnazijo. Na netu nisem zasledil nobenega "navodila", kdaj se je potrebno začeti ukvarjati z prepisom. Moram s tem začeti nakoncu 1. letnika ali kaj prej?
Hvala za odgovor ze v naprej
Nik -
Ma
Mark
Pozdravljen!
Prebral sem sporočilo in ti povem da se lahko prepišeš na drugo šolo šele konec 1 letnika. Prepis ti morata odobriti obadva starša ter obedvi šoli. Ampak če boš šel na drugo šolo boš postal 1 letnik tiste šole. Upam da sem ti pomagal.
Lp,mark
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, Nik!
Krasno, da se že zdaj zanimaš za snov v 2. letniku.
Lahko se prepišeš na drug program, načoma bi lahko že med letom, ampak le če imajo prosto mesto v programu. Ta pogoj pa velja tudi ob prepisu v 2. letnik.
Svetujem ti, da pokličeš v svetovalno službo, razložiš svojo situacijo in želje ter povprašaš po prostem mestu. Potem bodo ti najbrž rekli, da moraš napisati prošnjo za prepis in te bodo skupaj s starši povabili na razgovor. In ko bo prosto mesto, te bodo povabili na vpis.
Želim ti, da se ti želja uresniči in da boš na splošnem programu zadovoljen.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike