Zdravo!
Sem dijakija prvega letnika ekonomskega tehnika in mi je pretežko, in bi se rada prepisala na trgovskega tehnika. Zanima me, glede na to da sem na isti šoli, če bom mogla spet v prvi letnik ali je kako drugače...
Hvala za odgovor!
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če prav razumem si ugotovila da je program ekonomski tehnik zate prezahteven in bi se rada preusmerila na drug program na tvoji šoli.
Glede na to da gre za programa na isti šoli bo še najmanj težav pri preusmeritvi. Če uspešno zaključiš prvi letnik se lahko vpišeš v drugi letnik trgovskega tehnika pod pogojem da imajo prosto mesto v oddelku. Prav tako bi verjetno morala narediti kakšen dodaten predmet saj se predmetniki programov med seboj razlikujejo. Izpolniti moraš tudi prošnjo za preusmeritev.
Če prvega letnika ne narediš, se boš lahko vpisala v prvi letnik programa določene šole, ki bo 31.8.2023 še imel prosta mesta za vpis. V tem primeru je izbira manjša.
Najbolje da stopiš do vaše svetovalne delavke, ki ti bo predstavila vse možnosti vpisa.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije