Zdravo!
Mam malo dilemo. Rada bi se prepisala (oz. razmišljam o možnosti prepisa) na drug faks. Čeprav sem že šla skozi to fazo prepisa, sem čisto v zmedi in nisem prepričana, kako vse skupaj poteka, kje začneš, ali je treba kaj posebej napisati če si že na faksu pa bi se rad prepisal.
Plus zanima me, če si lahko tudi nakoncu premislim, čeprav sem že oddala prijavnico torej če lahko v primeru premisleka 'zbrišem'  prijavnico oz. rečem da se ne bom dejansko izpisala in bom še ostala na trenutnem faksu.
Hvala za odgovor!<33
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Super, da raziskuješ možnosti, sploh če nisi prepričana.
Postopek je tak, da oddaš prijavnico, ki je enakovredna vsem, ki se prijavljajo na dotični študijski program, torej neglede na to, ali si že bila prej vpisana kam drugam. Oddaja prijave še ne pomeni, da si sprejeta in še torej nič ne pomeni, dokler te ne povabijo na vpis. Takrat pa je čas, da se dokončno odločiš, če želiš zamenjavo. V primeru, da se odločiš, se moraš najprej izpisati iz trenutnega programa, da se lahko vpišeš drugje.
S prijavnico torej še nič ni določeno, moraš pa vedeti, da imaš samo 1x pravico prepisa na posamezni stopnji študija.
Upam, da sem ti odgovorila, sicer pa kar pogumno napiši.
Veliko uspeha ti želim!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike