Zdravo,
letos sem se vpisala na dif na kineziologijo, vendar žal nisem bila sprejeta. Sprejeli so me na program športna vzgoja, za kar sem dobila informacije da bi se lahko potem prepisala na program kineziologija. Na koncu se nisem vpisala. To leto želim ponovno poizkusiti priti na program kineziologija na difu, vendar me je strah, da mi to ponovno nebi uspelo in bi mi še eno leto splavalo po vodi. Zanima me, če je možno, da se vpišem na program aplikativna kineziologija v Izoli in se potem tekom 1. letnika oz. v 2. letnik prepišem na dif. Če je to možno, kakšni so pogoji. Moram letos poleg sprejemnih izpitov za univerzo na Primorskem opravlajti tudi sprejemne na difu?
Hvala za odgovor
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem, si preteklo leto dala prijavo na študijski program kineziologija, kamor nisi bila sprejeta. Sprejeta si bila na program športne vzgoje, kamor se nato nisi odločila vpisati kljub informaciji,  da bi bil prepis na prej omenjen program možen. Trenutno imaš prosto leto. V tem letu boš ponovno podala prijavo na kineziologijo na UL FŠ, razmišljaš pa tudi o alternativni možnosti študija v Izoli.
Predstavljam si lahko, kako ti mora biti težko zaradi neuspešnega sprejema na želen program in hkrati kako negotovo se moraš počutiti glede letošnje prijave. Kakšen bo izid, ne moreva predvideti, lahko pa vseeno na prvo željo podaš kineziologijo, na drugo pa alternativno možnost v Izoli. Izpolni tudi tretjo željo!
Na sprejemne izpite je vseeno dobro iti, morda ti opravljeni izpiti pridejo prav, če te pot vseeno usmeri v to smer.
Glede možnosti prehajanja med študijskimi programi pa ti svetujem, da se obrneš na posamezno univerzo, kjer boš dobila točne informacije. Povej kako razmišljaš in ali je možen prehod iz točno določenega programa na kineziologijo in kakšni so pogoji vpisa. Potem se boš morala odločiti.
Tudi če ti ne bo uspel vpis na kineziologijo, poišči najbližjo možnost in ne obupaj, temveč vztrajaj na svoji poti. Tekom poti pa pridobi točne informacije, da ne boš hodila po predolgih ovinkih. Zapomni si, vsi imamo svojo pot. Verjemi,  da boš tudi ti našla svojo!
Želim ti veliko uspeha na tvoji poti!
Urška Koštomaj, mag. psihologije