Pozdravljeni,
Uspešno sem zaključila 2 letnik na bolj "elitni in fini" šoli in ni mi všeč da se imajo tukaj dijaki in profesorji za nekaj več in da mislijo da so na najboljši šoli. V razredu se sicer razumemo okej, nisem z nikomer nič skregana ali kaj ampak je res bedno vzdušje in sem tudi del tiste najmanj priljubljene in zaželjene friend grupe in spadam med bolj tihe in neumne dijake, čeprav v osnovni šoli ne bi rekla da sem bila tiho. Tudi ker moje ocene niso bleščeče imam občutek kot da nisem dovolj in da se na tej šoli pričakuje da si odličen. S temi sošolkami iz nase grupe se sicer dobro razumem ampak niso osebe s katerimi bi se družila če ne bi bile sosolke. Naš odnos je popolnoma drugačen kot pa odnosi ki jih imam s prijatelji zunaj šole. Torej v razredu sicer ni nič kaj takega da bi se počutila slabo ampak ne počutim pa se dobro in nisem našla svojih ljudi.
Zaradi tega bi se preisala na gimnazijo v manjšem kraju in tudi v manjsem mestu ampak me je hkrati strah saj tam ne poznam popolnoma nobenega in ne vem mogoce je cudno ker bi prišla šele v 3 letnik, ko je polovica srednje šole že mimo. Strah me je da nebi imela prijateljev in da so vsi že pogrupirani in da se nebi mogla vključiti  v razred. Vem da je morda ta moj strah odvec a po drugi strani je mogoce kaj od tega res.
Res si želim prepisat ampak me je strah da sem se za to odločila prepozno. Na šoli so mi rekli da je prepis možen ampak me zanima še, ali moras navesti razlog zakaj se želiš prepisat. Ali bi lahko prosila svetovalno delavko da mi pove ime kakega dijaka da bi lahko koga kontaktirala že prej in navezala nek stik oz da bi vedlei da pridem
Hvala za odgovor
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Niki, pozdravljena.
V svojem sporočilu praviš, da bi si želela menjati gimnazijo in iti v kak manjši kraj, ker se ti zdi, da okolje na trenutni gimnaziji zate ni primerno. Predstavljam si, da ti je kar nelagodno v tej situaciji.
Najprej bi ti rada čestitala za uspešno opravljen drugi letnik gimnazije! Upam, da si tudi sama nase ponosna, saj to ni majhen dosežek.
Razumem, da se v razredu in na šoli ne počutiš najboljše. Zelo tekmovalna okolja pogosto zelo negativno vplivajo na posameznikovo dobro počutje, sploh pa se to zgodi v obdobju odraščanja, ko ste mladostniki že tako ali tako pod ogromno količino stresa. Razumem, da bi si želela bolj mirnega okolja.
Omenjala si, da te skrbi, da se ne boš mogla vklopiti med nove sošolce… Glede na to, da si rekla, da se poznaš in da v resnici nisi bila nikoli pretirano zadržana, ampak je to bilo povezano s to gimnazijo, menim, da ne boš imela prevelikih težav z vključevanjem. Poleg tega pa boš verjetno tudi boljšega počutja, ko boš v okolju, kjer si želiš biti, zato boš tudi bolj naklonjena druženju z novimi ljudmi.
Vidim, da si se tudi pozanimala glede prostega mesta na novi gimnaziji, zato mislim, da si pri sebi tudi že odločena, da želiš iti s to odločitvijo naprej, pri čemer te podpiram, saj je to nekaj dobrega zate, da boš v okolju, kjer se boš počutila, kot da tja pripadaš. Na vlogi sicer moraš navesti razlog za prepis, ki bo v tvojem primeru spadal pod neugodno šolsko okolje, kar boš morala še malce bolj na dolgo utemeljiti, vendar teh razlogov nihče ne bo delil z drugimi.
Mislim, da lahko svetovalno delavko prosiš za informacijo o tem, kateri razred boš obiskovala in da s teboj morda deli kontakt predsednice ali predsednika razreda, da lahko še pred novim šolskim letom stopite v stik.
Če imaš zame še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Sara Holjević, mag. psihologije