Pozdravljeni,
Sem dijak 2 letnika ekonomske šole, trenutno mi v šoli ne gre dobro... grozita mi 2 popravna izpita( najslabše mi gre matematika). Zdaj razmišljam da se prepišem na 3 letno kovinarsko. Zanima me če se prepišem tja opravljam popravni izpit na 3 letni kovinarski...? Vprašal bi še če imaš predmet negativen pa se prepišes na drugo šolo... na tisti šoli nimaš tega predmeta, potem ga moreš še vedno opravit ali ne...? Zanima me še če se bi mogel kakšne druge izpite opravit...
Lp
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
v kolikor boš imel popravne izpite, boš moral le-te opraviti na šoli, na kateri si trenutno vpisan. Če jih ne boš opravil, boš moral ponavljati letnik tako na trenutni šoli, ali pa na kovinarski.
Glede prepisa na kovinarsko pa je tako - nanjo bi lahko bil sprejet le, če imajo tam še prosta mesta in če bi opravil diferencialne izpite, ki pa jih je, verjetno kar nekaj, glede na to, da se prepisuješ na popolnoma drug program. Svetujem ti, da kontaktiraš tamkajšnjo svetovalno službo in vprašaš glede prepisa.
Želim ti uspešen zaključek šolskega leta,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike