Živjo!
Mene zanima, če se mi splača prepisati iz ene gimnazije v drugo, saj mi ta, na kateri sem zdaj dela veliko problemov in jo zelo sovražim. Na drugo se ne bi rada vpisala zato ker bi pričakovala, da bi bila lažja, vendar pa zato, ker mislim, da potrebujem nov začetek nekje drugje.
Ker imam popravca iz matematike sem razmišljala, da bi svojo oceno (v drugem roku, ker mi v prvem ni uspelo popraviti) spravila na pozitivno in se potem prepisala, vendar ne vem, če se mi splača.
Hvala za odgovor.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Kot si že sama rekla, je na gimnazijah težavnost enaka.
Res pa je, da se lahko mnogokrat zgodi, da se v nekem okolju ne počutimo najbolje, zato imaš vsekakor možnost prepisa. Če se ti zdi, da se nisi dobro vključila, lahko poskusiš drugje. Morda se pred odločitvijo sama s seboj pogovori, če je morda to samo nek beg, ker si imela popravca? Pogovori se tudi s starši, prijatelji in svetovalno delavko, potem pa se odloči.
Želim ti uspeh na popravnem izpitu in da se boš pravilno odločila.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike