Pozdravljeni
Sem v 1. letniku prve gimnazije MB.
Rada bi se prepisala v ekonomsko gimnazijo ali pa Ekonomski tehnik.  Kakšne so možnosti za prepis sredi šolskega leta in ali je bolje to storiti ko je konec prvega ocenjevalnega obdobja?  koliko predmetov bi morala delati za nazaj v ekonomski gimnaziji in koliko ekonomski tehnik?
Pa še eno vprašanje a je res da niso vse gimnazije enako težke?
Hvala za odgovor
Lp
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Hvala za tvoje vprašanje! Glede možnosti za prepis ti svetujem, da se obrneš neposredno na svetovalno službo šole, v katero bi se rada prepisala. Tam ti bodo lahko najbolje pojasnili, kakšen je postopek, koliko diferencialnih izpitov bi morala opraviti in do kdaj je prepis mogoč. Načeloma je pogosto lažje urediti prepis ob koncu prvega ocenjevalnega obdobja, a to je odvisno od pravil šole in tvojega trenutnega učnega uspeha.
Kar zadeva težavnost gimnazij, se res lahko razlikujejo glede na program in usmeritev. Ekonomska gimnazija ima poleg splošnih predmetov tudi nekaj strokovnih vsebin, kar bi ti morda ustrezalo, če te zanima ekonomija. Strokovni program, kot je Ekonomski tehnik, pa vključuje več praktičnih vsebin in pripravo na poklic, kar je drugačno od gimnazijskega načina dela. Glede na tvoje interese razmisli, kaj ti bolj ustreza.
Pomembno je tudi vedeti, da imajo nekatere gimnazije res strožje zahteve, kar vpliva na njihov "sloves". To pa ne pomeni, da so lažje gimnazije manj kakovostne – pomembno je, da najdeš šolo, kjer se boš dobro počutila in bo ustrezala tvojim interesom ter ciljem.
Upam, da sem ti pomagala. Če imaš še kakšno vprašanje, se lahko vedno obrneš na nas!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
• Li
Limonca
Hvala za odgovor. Seveda ste mi pomagali.
Sem se že nekaj pozanimala, zaenkrat je ekonomska gimnazija polna. Razmišljam pa o splošni gimnaziji MS ki bi naj bila lažja od prve v MB.
Vseeno pa me malo skrbi fizika ki mi ne gre najbolje.