Pozdravljeni,
trenutno obiskujem 2. letnik SŠ tehnik mehatronike v NM. Zanima me kake možnosti imam, da bi se prepisal v 3. Letni program (isto v 2. Letnik), npr. smer operater mehatronike, električar ali računalničar? Ali je to sploh možno?
Hvala za odgovor.
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
iz tvojega zapisa sklepam, da si želiš večjega izziva kar se tiče izobraževanja. Iz 2-letnega programa želiš iti v 3-letni program. Kaj točno je razlog te želje? Se počutiš bolj sposobnega in si želiš več znanja, morda nadaljevati izobraževanje naprej ali je razlog kje drugje? Zakaj si se prvič vpisal na 2-letni program? Preden se odločiš za prepis je dobro, da o stvareh premisliš, kaj točno te žene, kaj točno si želiš in kakšne so realne možnosti.
Prepis v 3-letno šolo je možen, je pa odvisen od prostih mest na želeni šoli. Če šola nima prostega mesta, prepis ni možen. Najbolje je, da pokličeš v svetovalno službo posamezne srednje šole in povprašaš o možnosti prostih mest.
Želim ti vse dobro,
Urška Koštomaj, mag. psihologije