Vprašal bi, če bi bil prepis is 1. Letnika srednjega računalniškega programa v gimnazijo za naslednjo šolsko leto v 2. letnik bil sploh možen. Rad bi izpolnil gimnazijo, saj se še mislim šolati naprej.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Prepis načeloma je možen, če seveda imajo v programu prosto mesto. Bi pa vsekakor moral nadoknaditi zamujene predmete, kar je dokaj velik zalogaj ob prehodu iz srednje strokovne šole na gimnazijski program. V tem primeru ti svetujem, da kontaktiraš svetovalno službo, se pozanimaš o možnostih in ti bodo razložili vse pogoje.
Je pa tudi res, da se lahko v vsakem primeru šolaš naprej. Po zaključenem tehniško-strokovnem programu imaš poklicno maturo, ki ti dovoljuje vpis na programe višje in visoke šole. Poklicno maturo pa lahko tudi nadgradiš, in sicer: s petim predmetom in tako dobiš možnost še za vpis na nekatere univerzitetne programe ali z maturitetnim tečajem, ki ga zaključiš s splošno maturo, kar ti omoči vpis na vse univerzitetne študije.
Pomembno je torej vedeti, na kateri študijski program bi se rad vpisal in nato preverit pogoje. To ti lahko pomaga tudi vaša šolska svetovalna delavka, lahko pa kar tukaj postaviš vprašanje.
Želim ti veliko uspeha.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike