Pozdravljeni!
Zanima me, če bi se lahko v tretjem letniku prepisala iz Škofijskr klasične gimnazije Ljubljana na umetniško gimnazijo (smer gledališče, film) in kaj bi to zahtevalo (učni uspeh, izpiti itd.)
Vse dobro,
Nekdo 123
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Načeloma se lahko prepišeš, a le, če imajo v programu prosto mesto. Glede na to, da gre za drug program, bi morala z diferencialnimi izpiti in morebitnimi kakšnimi drugimi oblikami nadoknaditi zamujeno, česar se je najbrž že veliko nabralo do 3. letnika.
Svetujem ti, da se kar pogumno obrneš na svetovalno službo umetniške gimnazije, lahko pokličeš ali pa kar pošlješ e-mail ter razložiš svojo situacijo in zanimanje za program, vprašaš po morebitnem prostem mestu in seveda o pogojih za prepis.
Upam, da ti uspe! Če te še kaj zanima, pa kar napiši. Vse dobro tudi tebi.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike