Hodim v 2 letnik 4-letne računalniške šole,rad bi se prepisal na 3-letno računalnisko solo.Ce imam matematiko negativno ali bom moral opraviti popravni ispit v 3-letnem programu ali pa kaksen teste?
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najbolje, da kar vprašaš v svetovalni službi. Ker gre za drug program, bi se morda lahko kako dogovorili, da se ti prizna določen del obveznosti, saj je matematika v 4-letnem programu nekoliko zahtevnejša. Zato kar pogumno, lahko pa vprašaš tudi profesorja za matematiko.
Veliko sreče ti želim in upam, da bo na novem programu tako, kot pričakuješ!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
xx
xxx2
Hodim na 4 letno računalniško v Lj, mel bom popravca in me zanima ce bi ga lahko naredil na drugi soli isto 4 letna racunalniska. Sem 1. letnik
Uredništvo
Mojca Lapi
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
V kolikor se želiš prepisati, moraš načeloma opraviti celotni letnik na tej šoli, kjer si zdaj. Možno bi edino bilo, če bi se prepisal že zdaj, pred zaključkom ocenjevalnega obdobja in opravil nadaljnje obveznosti na drugi šoli, a le če imajo prosto mesto. V tem primeru kontaktiraj svetovalno službo druge šole, razloži svojo situacijo, da bi se rad prepisal in ti bodo povedali, kakšne so možnosti.
Želim ti veliko uspeha, predvsem pa da usvojiš matematiko. Super bi bilo, da v prvem letniku izmojstriš osnove, da se ti v višjih letnikih na bo zatikalo.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike