zdravo, mene zanima ali je možen prepis iz ekonomske srednje šole na gimnazijo. Tukaj na ekonomski imam ocene uredu (3-4), ali bi me sprejeli glede na nižje povprečje?
• Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
dijak ima pravico enkrat prestopiti v drug izobraževalni program, večkrat pa le, če ob prestopu napreduje v višji letnik. Če se torej še nisi prepisala, se lahko, vendar samo v primeru, če ima šola prosta mesta in seveda če izpolnjuješ pogoje za vpis. Glede tega se boš morala pozanimati na šoli, ki te zanima.
Svetujem ti, da se o zamenjavi šole pogovoriš tudi s šolsko svetovalno službo, kjer ti bodo svetovali in tudi povedali kakšen je postopek prepisa na drugo šolo.
Vse dobro,
Barbara Plazar, mag. prof. pedagogike