živjo,
zanima me če se lahko po koncu prvega pouletja prepišem na enako poklicno šolo samo v drug kraj, tudi če imam samo 1 oceno negativno npr. da imam pri predmetu ocene 2 in 1 ali bi se lahko prepisala?
hvala.
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Če imajo na izbrani šoli prostor v oddelku, se lahko prepišeš. Negativne ocene načeloma niso ovira, res pa je odločitev nove šole, ali dijaka sprejme ali ne. Če je več negativnih ocen, seveda to ne poveča možnosti za prepis. Najbolje bo, da ti kdo od staršev pokliče v svetovalno službo in se pozanimate o možnostih. Verjetno bodo zahtevali prošnjo, v kateri navedeš razloge za prešolanje in se na kratko predstaviš. Priloži še fotokopije spričeval 7., 8., 9. razreda in izpis ocen 1. letnika.
Žal mi je, da si morala dlje čakati na odgovor. Upam, da ti kaj pomagal.
Lepo te pozdravljam in ti želim uspešno nadaljevanje šolskega leta.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja