Imam eno vprašanje. Trenutno hodim v prvi letnik slaščičarske šole, vendar po vsej verjetnosti letnika ne bom naredila, ker imam kar nekaj problemov pri kar nekaj predmetih.malo sem izgubila voljo,ker mi šola ne ustreza, tako da tudi veliko manjkam pri pouku.
Z starši smo se doma pogovarjali, da bi se izpisala in se prešolala na drugo šolo. Razmišljala sem o trgovski šoli, zanima pa me kako poteka prepis.
Ali se lahko prepišem že zdaj , ko sem na sredini šolskega leta, ali je boljše da nekako ostanem do konca in se prepišem potem, ko je konec leta?
Kako je z ocenami? ali ti nova šola kaj prizna , kar imaš pozitivno ( napr. slovenščina, angleščina...).
Hvala lepa za vaš odgovor.
Katja
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Nič hudega, če se na dosedanji šoli nisi našla. Izbira poklicne poti in s tem šole lahko predstavlja veliko breme.
Načeloma se lahko prepišeš že med šolskim letom, a le če imajo na novi šoli prosto mesto. Predlagam ti, da pokličeš v svetovalno službo nove šole, poveš, za kaj gre, kaj si želiš in vprašaš, kašne so možnosti prepisa. Pozanimaj se tudi, kako je s priznavanjem predmetov. Slednje namreč ne velja kot pravilo, ampak je odvisno od šole oziroma posameznega učitelja.
Glede na to, da so pa opravili že najbrž velik delež prakse, pa ti bodo morda svetovali, da počakaš na naslednje šolsko leto. Tudi v tem primeru povprašaj glede priznavanja predmetov. Če bodo priznali splošne predmete, ti svetujem, da narediš letos čim več in boš naslednje leto imela nekoliko manj obveznosti.
Upam, se ti lepo izide in da ti bo na novi šoli všeč.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike