Pozdravljeni,
obiskujem 1 letnik prdšolske vzgoje in se bi rada prepisala naslednje leto na zobotehniško šolo v 2 letnik, ali vsaj v 1 letnik, vendar nevem če je to mogoče zaradi razlike šol ter vse snovi, ki bi jo zamudila.
Lp.
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Prepisi so mogoči, možnosti pa različne. Dijak se lahko prepiše tudi sredi šolskega leta (na podlagi prošnje in fotokopij spričeval 7., 8. in 9. razreda), npr. ob koncu ocenjevalnega obdobja; če imajo na izbrani šoli prostor v oddelku in so dijaka pripravljeni sprejeti. V tem primeru bi morala opraviti obveznosti pri strokovnih predmetih za 1. ocenjevalno obdobje.
Druga možnost je, da oddaš prijavo za 1. letnik skupaj z generacijo letošnjih osnovnošolcev in se vpišeš na enak način, kot si se lani, ponovno v 1. letnik in začneš od začetka.
Tretja možnost je, da uspešno zaključiš 1. letnik, opraviš diferencialne oz. predmetne izpite iz strokovnih predmetov (v času popravnih izpitov spomladi in avgusta), prakso in nadaljuješ v 2. letniku.
Priporočam ti, da pokličeš (ali pa kdo od staršev) v svetovalno službo in se pozanimaš o možnostih in postopkih.
Lepo te pozdravljam in ti želim srečno, uspešno 2023.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja