Zivjo, zanima me kako deluje sistem prepisa iz 1.letnik srednje ekonomske sole na 2.letnik gimnazije. Solo sem izbrala zelo hitro in brez razmisljanja na prihodnost, sploh ni bila moja prva izbira. Moduli me ne zanimajo prav veliko in rada bi cas, da ugotovim kaj bi res delala z zivljenjem. Ce naredim 1.letnik ekonomske ali rabim 1.letnik gimnazije sploh delati? Ali bi se dalo iti v 2.letnik gimnazije brez delanja prvega? So potrebni kaksni izpiti?
Lp zoi:)
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
prepisi so seveda mogoči, vendar sta tukaj pomembna dva pogoja. Prvi pogoj so prosta mesta. Na želeno šolo se lahko prepišeš, če ima ta šola še seveda prosta mesta v razredih. Če je ta pogoj izpolnjen, pa bi morala opraviti še diferencialne izpite.
Svetujem ti, da pokličeš svetovalno službo želene srednje šole in jih vprašaš o prepisu, saj ima vsaka srednja šola malenkost drugačen postopek prepisa. Morda obstaja tudi možnost, da se prepišeš zdaj, torej tekom leta in ne šele v drugi letnik.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike