Pozdravljeni.
Imam vprašanje glede prepisa iz splošne gimnazije na ekonomsko gimnazijo. Sem v 2. letniku. 1. letnik sem končala s skoraj odličnim uspehom (ena zaključena 5-ka mi zmanjakala). 2. letnik bi zaradi utemeljenih razlogov želela nadaljevati na ekonomski gimnaziji. A je možen prepis med letom? Kako je s priznanjem predmetov (ocen)? Gledala sem predmetnik in se veliko ne razlikuje - k sreči nimajo fizike. Hvala za vse koristne informacije.
Lepo pozdravljeni.
GC
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
lahko se prepišeš, seveda. Tudi predmeti se ti praviloma priznajo, razen tistih, ki se razlikujejo. Morda boš morala opraviti kakšen predmet s področja ekonomije, ki si ga zamudila.
Svetujem ti, da pokličeš v svetovalno službo in povprašaš, če imajo prosto mesto v programu. Če ga imajo, ti bodo najbrž rekli, da moraš napisati prošnjo, zakaj se želiš preusmeriti, zraven pa boš dodala še kopijo spričevala opravljenega letnika. Potem te bodo skupaj s starši povabili na razgovor. Tam vprašaj tudi, kako je s priznavanjem ocen, ki si jih pridobila v letošnjem šolskem letu. V tem primeru si uredi tudi potrdilo o opravljenih ocenah na trenutni šoli.
Želim ti, da bo to zate pravilna izbira in da boš na šoli zaživela tako, kot si želiš.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike