Zdravo, trenutno obiskujem srednjo šolo v Avstriji(1.letnik); šola je dvo jezična ampak bi se rada prepisala na srednjo šolo v Sloveniji. Na naši šoli ni svetovalne delovke zato nevem kako poteka prepis na drugo šolo. Našla pa tudi nisem nobene razlage. Predvidevam, da bi morala izpolnit in oddati drugačno prijavnico in kaj vse bi morala vsebovati. Seveda pa nameravam iti še enkrat v prvi letnik.
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
če si že poskusila poklicati prejšnji teden in se ti niso oglasili, je zelo verjetno, da je bilo to zaradi počitnic, zato brez skrbi. Zdaj, ko so se počitnice končale, poskusi ponovno poklicati svetovalno delavko ali tajništvo šole v tem tednu, najbolje v dopoldanskem času.
Ko boš poklicala, povej, da trenutno obiskuješ 1. letnik srednje šole v Avstriji in da se želiš prepisati na njihovo šolo v Sloveniji ter ponovno obiskovati 1. letnik. Prosi, da te povežejo s svetovalno delavko, ki je zadolžena za vpise, in jih vprašaj, kako poteka vpis za dijake iz tujine ter katero dokumentacijo potrebuješ. Načeloma je bil rok za oddajo prijav za vpis v srednjo šolo 2. 4. 2026, do 12. 5. 2026 pa se lahko na šole, kjer so še prosta mesta, vpišejo neuspešni dijaki 1. letnikov srednjih šol in učenci, ki so se zadnje šolsko leto izobraževali v tujini.
Če se ti slučajno spet ne oglasijo, jim lahko tudi napišeš kratek e-mail z istimi informacijami. Pomembno je, da vzpostaviš direkten stik s šolo, ker ti bodo oni dali najbolj točna navodila glede prijavnice, rokov in potrebnih dokumentov.
Vse dobro ti želim,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike