Pozdravljeni,
sem 3.letnik veterinarske šole in je že november. Ta poklic me res ne zanima in zato bi se rada prepisala na kozmetično solo. Ali je to sploh mogoce glede na to da je že november, ali sredi leta sprejemajo nove dijake, če je prosto mesto?
Hvala in lep pozdrav
• Ja
Jaja
Hej, lahko vprašam kje si na vet šoli? Od vedno imam željo vpisa na Vet šolo ampak so prepolna mesta. Si mogoče v Šentjurju??
• Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v tretjem letniku srednjega strokovnega izobraževanje je sicer prepis še mogoč, a ima večina dijakov po prepisu velike težave, saj mora ob rednemu pridobivanju ocen na novem programu, opravljati še manjkajoče obveznosti za prvi in drugi letnik. Te obveznosti so največkrat strokovni predmeti, prav tako še tudi praktično usposabljanje pri delodajalcih. Moj nasvet zate bi torej bil, da uspešno zaključiš program (veterinarski tehnik), saj bo to zate manj naporno. Po opravljeni poklicni maturi pa potem zase še vedno lahko raziskuješ poti v smeri, ki te zanimajo. Tvoje poklicne priložnosti namreč nikakor ne bodo zaprte. Obstaja prekvalifikacija, tudi možnosti nadaljevanja študija v tej smeri (?). Predlagam, da sama najprej malce raziskuješ možnosti, pridobiš informacije, potem pa ti vsekakor predlagam, da še obiščeš svetovalno službo v šoli. Tudi raziskovanje možnosti skupaj s svetovalno delavko ti lahko odpre nove perspektive.
Dobre odločitve želim.
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja