Pozdravljeni,
Obiskujem prvi letnik srednje šole in se zadnje case na tej soli pocutim zelo slabo zaradi odnosov in tudi profesorji so grozni in nepravični. Razmisljam da bi se prepisala in namrec na naravovrstveni tehnik in sem zdaj v veliki dilemi ali se naj ali ne. Zanima me pa tudi ali se bol splaca prepisati v prvi letnik ali se prepisati in nadaljevati naprej torej z drugim letnikom?
Hvala za pomoč.
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Če boš uspešno zaključila 1. letnik, bi bilo smiselno, da se prepišeš v 2. letnik, seveda pa to pomeni, da bi morala opraviti strokovne predmete in prakso za 1. letnik. Najbolje, da čim prej pošlješ prošnjo na izbrano šolo in prosiš za razgovor, kjer bi ti pojasnili možnosti in predstavili obveznosti in roke. Izpite bi lahko opravljala v pomladanskem (konec junija, začetek julija) in jesenskem izpitnem roku.
Na pogovor lahko greš tudi samo informativno in se kasneje odločiš, kaj boš naredila.
Lep začetek tedna,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja