Pozdravljeni,
obiskujem drugi letnik predšolske vzgoje v Ajdovščini in sem v dijaškem domu. Razmišljam, če bi se raje vozila in prepisala v tretji letnik v Ljubljano. Zanima me, katere pogoje moram za to izpolniti.
Hvala, za odgovor.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Svetujem ti, da starši pokličejo (ali pišejo mail) na šolo v Ljubljani, pojasnijo situacijo in povprašajo o možnostih. Prvi pogoj je, da imajo v Ljubljani zate prostor v enem od razredov. Če je ta pogoj izpolnjen, ti bodo povedali, katere predmete bi morala opraviti za nazaj (če je kakšen, ki so ga njihovi dijaki v prvih dveh letih imeli, ti pa na svoji šoli ne - včasih se to zgodi na enakih programih, ker imajo ene šole določen predmet npr. v prvem letniku, druge pa v drugem ipd.) in do kdaj bi to morala opraviti. Sam postopek prepisa pa ni zahteven, na prvotni šoli dobiš izpisnico, na novi šoli pa te vpišejo.
Srečno, kakor koli že se boš odločila.
Lep dan
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja