Zdravo,
zanima me sledece:
Obiskujem 1. Letnik najprej sem hodil v biotehniško gimnazijo ampak sem se potem prepisal ker me ni zanimalo ampak problem je tukaj ker sem se prepisal na en strokovni program, ki me še manj zanima. Zdaj pa bi rad vedel če grem lahko v 2. Letniku torej čez poletje bi dal prijavnico za vpis na drugo šolo (medijski tehnik) in me zanima koliksna je moznost da jih bo od 55 na tem programu (trenutno so polni) padlo ali pa se prepisalo oz. ali mislite da se bo sprostilo mesto?
• Uredništvo
Uredništvo

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen.
Preden ti odgovorim na vprašanje glede možnosti vpisa na program medijski tehnik, bi morala od tebe dobiti naslednji odgovor: ali si se prepisal v trenutnem šolskem letu med letom, torej nisi ponavljal? Če je tako, in če meniš, da letos na drugoizbranem programu ne boš uspešen, potem je smiselno, da oddaš prijavnico za vpis na šolo, ki bi te vendarle bolj zanimala. Je pa tako, da si oddajo prijave zamudil, saj je bil rok v prvem tednu aprila. Sedaj boš lahko (do 16. 5.) oddal prijavo le še na šole, ki ne bodo imele omejitve vpisa oz. bodo imele še prosta mesta. Poletje torej ni čas, ko bi lahko te stvari urejal, ampak so roki takšni, kot sem napisala zgoraj.
Če pa je situacija takšna, da bi letos lahko izdelal letnik, potem ti predlagam, da raziščeš možnosti prepisa, v primeru katerega pa bi seveda moral opraviti diferencialne izpite, ki ti jih izbrana šola določi; poleg tega mora šola imeti prosta mesta v naslednjem šolskem letu. Ali bodo mesta naslednje leto imeli (v 2. letniku), ti ne morem odgovoriti, saj je to seveda odvisno od njihove uspešnosti.
Če ti lahko pomagam še kaj razmisliti, le vprašaj.
Lep dan
Uredništvo