Pozdravljeni,
zaključujem 2.letnik gimazije in nevem čisto ali je ta gimnazija prava zame in če je res to kar hočem. To se morda sliši malo čudno a v prvem letniku ni bilo nobenih problemov zdaj skozi drugega pa se ne raumem tako z sošolci in učenje mi ni problem a se mi vzdušje na tej šoli ne zdi vzpodbudno. Zanima me ali se je mozno prepisati v 3. letnik druge gimnazije in kakšen približno je postopek. Nevem točno na koga se obrnit glede te dileme. Imam pa še vprašanje: na tej šoli, kateri sem zdaj v drugem letniku ni sociologije v šoli, katero se želim prepisati pa je sociologija že v drugem letniku in me zanima kako je to če se prepišem v 3. letnik in nimam narejene sociologije.Kakšni so postopki?
Najlepša hvala za odgovor,
Lea
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej te pozivam, da še enkrat dobro premisliš, če si res želiš prepisa. Druga šola pomeni, da boš spet nekje na novo, se mogla navaditi na učitelje,sošolce in podobno. Če imaš kakšne težave, se mogoče najprej pogovori z razrednikom. Morda se da še kaj rešiti.
Če pa se ti zdi prepis na drugo šolo najboljša rešitev, pa kar pogumno. Je pa le-ta mogoč, če ima želena šola prosto mesto. Ker bi mogla za prehajanje v višji letnik imeti še opravljen predmet sociologije, boš verjetno mogla opraviti ta predmet preden se prepišeš.
Svetujem ti, da se s tem vprašanjem obrneš na svetovalno delavko vaše šole. Tam ti bo lahko povedala kakšen je postopek in tvoje možnosti.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike