Pozdravljeni,
obiskujem prvi letnik programa tehnik mehatronike in mi sola ni vsec, ker so sosolci nesramni in ne lezi mi snov. ocene imam med 2 in 5 povprecje je nekje 3. rad bi se prepisal na program ekonomski tehnik ker na mehatroniki ne zdrzim vec.
lepo prosim za pomoc
hvala in lp
Nejc P.
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
praviš, da razmišljaš o prepisu na drug program predvsem zaradi situacije v oddelku in samega strokovnega področja.
Glede na napisano verjamem, da se v šoli oz. oddelku ne počutiš dobro. Praviš celo, da na tej smeri ne zdržiš več. Je to predvsem zaradi vedenja ostalih sošolcev ali so tudi kakšni drugi razlogi v ozadju? Si se o tem kako se počutiš v šoli s kom pogovoril? Kako se vsakodnevno soočaš s tem? Kaj pravijo na razmišljanje o prepisu tvoji starši?
Ocene imaš povprečne, ne slabe, ne odlične kar nakazuje na to, da se v večini primerov znaš učiti. Vprašanje je ali te to področje zanima. Če te področje zanima, težava pa je v razredu, je dobro, da se o vzdušju v razredu pogovorite z razrednikom. Če je težava v tem, da si ugotovil, da te področje mehatronike ne zanima pa je dobro, da o prepisu resno razmisliš.
Prepis je možen v 1. in 2. letniku, odvisno od samega programa. Tvoj prvi korak, če se boš odločil za prepis, bo, da pri svetovalni delavki želene smeri (v tvojem primeru Srednje ekonomske šole) preveriš ali se lahko prepišeš na želen program in kakšni so pogoji prepisa. Nekatere uspešno opravljene predmete ti lahko priznajo, nekaj boš zelo verjetno moral nadoknaditi v obliki predmetnih izpitov. Obstaja pa še ena možnost, to je ponoven vpis v 1. letnik. Rok za oddajo prijavnice je 16. 5. (za že vpisane dijake 1.letnika), ampak le na šole s prostimi mesti. Kakšno je stanje glede prijavnic lahko preveriš na https://paka3.mss.edus.si/vp/ui/#/ pod prosta mesta po izvedbi prijavno-vpisnega postopka.
Vesela bom tvojega odziva. Če boš imel še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Želim ti vse dobro,
Urška Koštomaj, mag. psihologije