Pozdravljeni.
Hodim v 2. Letnik 4 letne sole in zanima me ce se lahko prepisem na drugo 4 letno tehnicno solo brez da bi sel nazaj b 1. Letnik
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
seveda, preusmeritev je mogoča brez ponovnega vpisa v 1. letnik, se pa postopki preusmeritve nekoliko razlikujejo glede na šolo in področje izobraževanja. V večini primerov se lahko prepišeš iz ene tehnične šole na drugo, če program, ki ga obiskuješ, ni bistveno drugačen od programa v novi šoli. Obrni se na šolsko svetovalno delavko na šoli, kamor bi se prepisal in vprašaj, kakšne so tvoje možnosti za vpis v 2. letnik in če sploh imajo prosto mesto za vpis. Na podlagi razlik v šolskih predmetnikih ti lahko določijo predmetne izpite, ki jih moraš opraviti v določenem časovnem obdobju.
Če želiš, mi lahko napišeš kaj več, drugače pa je najbolje, da narediš, kot sem ti svetovala - obrni se na svetovalno delavko na šoli, kamor bi se želel prepisati.
Želim ti vse dobro,
lep pozdrav
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike