Pozdravljeni rada bi se prepisala iz gimnazije ker mi ne gre ampak nevem kam naj se?
Me
Metuljčekcekinček
Ali bi bilo možno da se prepišem na sšfkz za zobozdravstvenega tehnika?
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
težko odgovorim, ali se lahko prepišeš na zabotehnika, ker ne vem, v kateri letnik bi se želela vpisati, prav tako ne vem, kakšni so pogoji za vpis na zobotehnika oziroma ali sploh imajo prostor, da sprejmejo še kakšnega dijaka/dijakinjo. Predlagam, da se po pomoč s tem vprašanjem najprej obrneš na šolsko svetovalno delavko na vaši gimnaziji, ona te bo znala usmeriti naprej, kje pridobiti potrebne infomracije.
Kar pogumno stopi do vaše svetovalne delavke.
Držim pesti, da se bodo zadeve zate ugodno razpletle. Želim ti miren zaključek šolskega leta.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja