Pozdravljeni,
mene pa zanima kako deluje prepis iz zdravstvene na frizersko... Jaz si nikakor nisem zelela na zdravstveno ampak sta me starsa upisala in zdaj ko bom 5.6 koncno polnoletna se lahko sama prepisem ker se mi je pa lani zgodilo da sem tudi padla 2letnik in obcutek imam da bom letos tudi...tako da se moram prepisat ampak nevem kako in ali se mi sploh splaca...
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Lahko se prepišeš, a za vpis v 2. letnik je v tem trenutku prepozno. Lahko se pozanimaš na šoli, a mislim, da ti bodo povedali, da je zamujenih strokovnih predmetov za dve leti preveč.
Verjetno ti bodo predlagali vpis v 2. letnik v prihodnjem šolskem letu. V spomladanskem roku popravnih izpitov bi lahko že opravljala kakšen predmet ali dva za 1. letnik, v jesenskem pa ostale. Če ti tudi letos slabo kaže glede uspeha, bi se lahko takoj posvetila predmetom, ki jih potrebuješ za frizersko.
Smiselno bi bilo, da se pogovoriš tudi s sedanjo svetovalno delavko; gotovo ti lahko pomaga pri postopku, komunikaciji na aktualni in bodoči šoli.
Predlagam, da čim prej pokličeš na frizersko šolo in se pozanimaš o svojih možnostih. Dobro bi bilo, da bi (kljub bližajoči polnoletnosti) tudi starša prepričala oz. se z njima pogovorila.
Lepo te pozdravljam in ti želim veliko poguma ter ugodno razrešitev tvoje situacije.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja