Pozdravljeni
Trenutno obiskujem prvi letnik gimnazije vič in razmišljam o prepisu na drugo gimnazijo, bajverjetneje po koncu prvega letnika. Imam dobre ocene, večinoma 5, a mi šola ne usteez. Zanima me kdaj se prepis splača opraviti oz. ali je za to kakšen rok in kako zapleten je postopek prepisa.
• Uredništvo
Barbara Stožir Curk

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, gimnazijka!
Zahvaljujem se ti za vprašanje in zaupanje.
Verjetno se boš strinjala, če povzamem tvoj zapis najprej s stavkom, da se dobro počutiš z vsebinami in zahtevnostjo gimnazijskega programa. Kljub temu pa razmišljaš o prepisu na drugo gimnazijo. Dobro je poglobljeno premisliti o vzrokih za prepis, predlagam, da se, v kolikor se še nisi, pogovoriš s psihologom v svetovalni službi. Če si v dijaškem domu pa s svetovalno delavko tam. Morda se najdejo rešitve, ki ti bodo omogočale ostati v okolju, ki ga spoznavaš, morda si v njem že oblikovala prijateljske odnose.
Prepis na drugo gimnazijo je možen (morda že veš na katero) čez leto, navadno pa ob koncu šolskega leta ali na začetku. Ker se prepisuješ iz enega v drug gimnazijski program, zapletov ne bi smelo biti - morda le okrog izbire tujih jezikov. Pomembno pa je, da ima gimnazija, o kateri razmišljaš zate prosto mesto. Najlažje boš do teh informacij prišla, v kolikor pokličeš na šolo ali pa stopiš kar osebno do svetovalne službe na tisti gimnaziji.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje. V kolikor te še kaj žuli, vprašaj. Tu smo, da te podpremo.
Vse dobro,
mag. Barbara Stožir Curk, univ. dipl. psihologinja