Pozdravljeni!
Trenutno obiskujem 1. letnik gimnazije, vendar se v šoli ne počutim uredu, imam nesrečo s profesorji, slabše ocene, itd. Pri matematiki imam prvo konferenco zaključeno ena in me zanima, če se kljub negativni konferenci prepišem na drugo šolo?
Hvaležna bi bila kakršnega koli odgovora!
Lep pozdrav
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Razumem, da se počutiš neugodno v svoji trenutni šoli zaradi slabih odnosov s profesorji in slabših ocen. Prehod na drugo šolo je ena izmed možnosti za spremembo situacije, vendar je pomembno, da to odločitev dobro premisliš.
Preden se odločiš za preusmeritev, razmisli o naslednjih stvareh:
- razlogi za nezadovoljstvo (zakaj se ne počutiš dobro v trenutni šoli?),
- ocene in učenje (iskreno razmisli o tem, zakaj imaš slabe ocene, kako jih lahko izboljšaš in bolje razumeš snov. Mogoče prosi svetovalno delavko, da ti poišče tutorja iz višjega letnika),
- posledice (prehod na novo šolo lahko prinese nove izzive).
Pomembno je tudi, da se o tem pogovoriš s starši. Predstavi jim situacijo, bodi iskrena in skupaj poiščite rešitev.
Preusmeritev na drugo šolo je v veliki meri odvisna od vodstva šole. Najprej pri njihovi svetovalni delavki preveri, ali sploh imajo prosta mesta in kakšni so pogoji za preusmeritev. Zelo verjetno boš morala imeti pozitivne ocene na trenutni šoli, prav tako ti lahko določijo opravljanje dodatnih predmetov.
Pomembno je, da si vzameš čas za premislek.
Če boš imela še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Želim ti lep dan,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike