Pozdravljeni, v soli sem se zelo skregala z vsemi vrstniki, in bi se rada mocno prepisala na solo z istim programom ampak v drugem kraju. Kaj moram narediti?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Razumem, da se počutiš nelagodno zaradi konflikta s sošolci. Premišljujem, kako bi lahko rešila to situacijo. Svetujem ti, da najprej poskusiš rešiti nesporazume s svojimi vrstniki. Morda lahko poiščeš priložnost za iskren pogovor in skušaš razjasniti, kaj je šlo narobe. Včasih se lahko nesporazumi razrešijo, ko ljudje bolje razumejo drug drugega. Lahko poiščeš pomoč pri razredniku/razredničarki in šolski svetovalni delavki.
Če pa meniš, da je preselitev na drugo šolo res edina rešitev, potem moraš upoštevati nekaj korakov. Najprej se moraš o tem pogovoriti s starši. Povej jim, kako se počutiš in jim obrazloži situacijo. Predvsem bodi iskrena tako do njih kot do sebe. Nato na šoli, na katero bi se preusmerila preveri, kakšni so pogoji za preusmeritev in ali sploh imajo prosto mesto za vpis. To preveriš pri njihovi svetovalni delavki. Če se odločiš za prepis, bodi pripravljena na to, da se boš morala prilagoditi v novem okolju. Poišči nove prijatelje in razmisli, kaj bi morala narediti, da se zgodba ne bo ponovila. Kaj se je zgodilo, da si na trenutni šoli skregana z vsemi vrstniki? Kaj lahko spremeniš, da bo na novi šoli drugače?
Pomembno je, da se zavedaš, da prehod na novo šolo ni vedno rešitev vseh težav. Razmisli o vseh možnostih in se posvetuj s starši, da skupaj poiščete najboljšo rešitev za tvojo situacijo.
Če imaš še kakšno vprašanje ali bi se želela pogovoriti o tem, zakaj si se skregala z vrstniki, pa mi lahko ponovno pišeš.
Lep pozdrav,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike