Zdravo,
Jaz sem se vpisal v napačno srednjo šolo in mi noben izmed strokovnih predmetov ne gre. Zanima me ali je mozno da po 1 semestru se izpišem iz te šole počakam do vpisov za prvi letnik in se vpišem v novo srednjo šolo. Imam dosti točk iz osnovne šole kot sem jaz razumel da se štejejo in me res zanima če je možno se izpisati in počakati do novega začetka?
Hvala
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
praviš, da si ugotovil, da srednja šola, ki jo treutno obiskuješ ni prava zate. Če res tako čutiš, sem vesela da si to ugotovil, sprejel in razmišljaš o nadaljnjih korakih. Naslednji korak je prav ta, da preveriš srednje šole in se odločiš za tisto, ki misliš da bi ti bolj ustrezala. Ko se boš odločil, pokliči svetovalno delavko te šole. Vprašaj jo ali imajo kakšno prosto mesto na programu, ki bi ga želel obiskovati. Če ga morda imajo, se lahko prepišeš tekom leta. Zelo verjetno boš mogel tekom 2.semestra opraviti kakšen izpit iz prvega semestra. Vse ti bo razložila svetovalna delavka. Druga možnost pa je ponoven vpis v prvi letnik, tako kot si omenil. Takrat boš kandidiral poleg letošnjih devetošolcev, točke ti ostanejo. V prvi letnik moraš oddati prijavnico do 2.4.2024. O tem se lahko pogovoriš s svetovalno delavko srednje šole, ki jo trenutno obiskuješ.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije