Živjo, mene zanima kdaj se lahko med šolskim letom prepišem na drugo srednjo šolo, saj je moja sedajšna srednja šola preveč nacionalistična in zato bi se prepisala, ko sem vprašala prijateljico iz gimnazije je rekla da se šele lahko prepišeš po 1.konferenci. Ali se prej ne da?
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
prepišeš se lahko tekom celega šolskega leta, je pa dobro, da se prepis zgodi čim prej, saj v tem primeru zamudiš manj snovi na novi šoli. Prepis npr. v 3. letniku ni smiseln, saj bi v tem primeru imela preveč dela za nazaj. Prav tako je bolje, če se prepišeš na šolo s podobnim programom.
Prav tako se lahko prepišeš le, če je na želeni šoli še prostor. Najbolje je, da pokličeš svetovalno službo želene šole in povprašaš o možnosti prepisa.
Če te bo zanimalo še kaj, napiši ;)
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije