Povej mi kake so pogoji za prepis. Sem v prvem letniku v programu bolničar-negovalec. Danes je že 3. Dan jaz sem brez frendov pa vse skupi mi je zelo depresivno ko pridm domov se jokam, v šoli pa to komi zadržujem. Rada bi se prepisala. Nevem sicer kam amapk nekam da ne vidim več mojih sošolcev. Rada bi šla na 4 letni program. Zdaj me pa zanima če je iz 3- letne možno na 4 letno...
LP.
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Petra!
Praviš, da si začela s prvim letnikom srednje šole. V razredu se še ne počutiš dobro, zato si v stiski. Razmišljaš o prepisu.
O možnostih prepisa ti bo lahko najbolje svetovala šolska svetovalna služba. Poišči jih in se obrni na njih. Skupaj raziščite, kakšne so možnosti in kaj se v tem trenutku sploh da narediti, če se da.
Sicer pa ti predlagam, da pustiš času čas. Šola se je komaj dobro začela in povsem normalno je, da se v novi skupini še ne počutiš prijetno. Odnosi in prijateljstva se bodo še izoblikovala in se pogosto tekom šolanja tudi spreminjajo. Prehod iz osnovne šole v srednjo tako od nas zahteva nekaj časa, da se na vse skupaj prilagodimo in povsem normalno je, da nam na poti stoji tudi kakšen izziv. Zato morda ne bi bilo slabo, če daš svojemu novemu poglavju v življenju priložnost, da se v njem dodobra uloviš.
Želim ti vse dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije