Pozdravljeni,
Hodim na gimnazijo, in končujem 2. letnik in kmalu se bom preselila v novo mesto in sem razmišljala, da bi zamenjala gimnazijo, vendar isti program, samo druga gimnazija v mestu, v katerem bom živela. Kaj naj narediti najprej?
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
čestitke ob skoraj uspešno zaključenem 2. letniku gimnazije, kar tako naprej!
Ob selitvi seveda lahko zamenjaš šolo. Postopek je takšen, da kontaktiraš svetovalno službo na novi šoli in najprej povprašaš, če imajo prosto mesto za vpis v 3. letnik ter seveda razložiš razlog za prepis. Potem ti bodo razložili celoten proces. Prošnjo za prepis boš morala verjetno še pisno poslati na novo šolo in zraven kopijo spričeval 1. in 2. letnika, urediti boš morala tudi izpis na prejšnji šoli, pri čemer pazi, da ne bo vpis na novi šoli kasneje kot naslednji dan izpisa (da ne ostaneš brez zdravstvenega zavarovanja in statusa dijaka).
Želim ti veliko uspeha na novi šoli in veselja v raziskovanju kotičkov v novem kraju.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike