Zanima me, če se lahko prepišem iz srednje šole mehatronik na šolo v Naklo, vrtnar. Imam narejen prvi letnik i sem se zaradi težav izpisal. Rad bi, če mi svetujete kakšen je postopek. Hvala
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
postopek prepisa je tak:
- na začetku je treba kontaktirati šolsko svetovalno službo šole, na katero se želiš prepisati. Tam ti bodo povedali, če je prepis sploh možen.
- v kolikor je prepis možen, boš moral s starši oziroma skrbniki napisati vlogo za prepis.
- zatem ti bodo vlogo ali odobrili ali zavrnili. V primeru odobritve, ti bodo sporočili nadaljnji postopek (diferencialni izpiti, ...).
Preden pa začneš s postopkom prepisa, pa se je o tem treba pogovoriti s starši, razrednikom, svetovalno službo in o tem dobro premisliti.
Lep zaključek šolskega leta,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike