Pozdravljeni.
Letos končujem frizersko šolo, pa sem se vpisala v drugo smer (+2), pa me zanima, če je kakšna možnost se prepisati prek spleta, saj je danes zadnji rok, in ne bom utegnila pravočasno iz Ljubljane v Maribor.
Hvala
Uredništvo
Pozdravljena,
tvoje vprašanje smo sicer poslali svetovalcu, ki bo poskusil nanj odgovoriti.
Glede na to, da potrebuješ informacijo takoj, predlagamo, da čim prej pokličeš v referat šole, na katero se želiš prepisati, kjer boš prejela zanesljive informacije, ki jih iščeš.
Lep pozdrav iz uredništva.
Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Pravilnik o vpisu v srednje šole (Uradni list RS, št. 30/18, v nadaljevanju: pravilnik) natančneje določa postopek vpisa v srednjo šolo. V omenjenem podzakonskem aktu pa je določeno, da se z rokovnikom določijo datumi posameznih opravil, ki se tičejo postopka vpisa v srednje šole.
Skladno z navedenim, je bil letošnji razpis za vpis v srednje šole objavljen 16. 1. 2023. Do 3. 4. 2023 pa ste imeli kandidatke in kandidati čas, da predložite prijavo na izbrano srednjo šolo. To ste lahko storili osebno, po pošti (priporočeno), ali po elektronski poti, če je bila prijavnica varno elektronsko podpisana z overjenim kvalificiranim digitalnim potrdilom. Skladno s pravilnikom, je bilo mogoče urediti prenos prijave najkasneje do vključno 24. 4. 2023 do 14. ure. Prenos prijave pa je bilo mogoče izvesti osebno, ali na daljavo, pri čemer je bilo potrebno izpolniti še izjavo za prenos prijavnice za vpis v srednje šole. Pred epidemijo virusa SARS-CoV-2, je način prenosa prijave potekal tako, da je posamezni kandidat prijavnico na prvotno izbrani šoli osebno dvignil, kandidat pa jo je nato tudi osebno odnesel na drugo šolo. Skladno z obveznimi navodili ministrstva pa prenos prijav že tretjo leto zapored poteka tudi elektronsko. V kolikor ste se nameravali odločiti za prenos prijave, ste to lahko naredili tako, da ste na srednjo šolo, kjer ste oddali prvotno prijavnico, na poseben elektronski naslov, posredovali skenirano / fotografirano izjavo o prenosu prijavnice, podpisano s strani kandidata in starša. Seznam elektronskih naslovov je dostopen na spletni strani ministrstva.
Lep pozdrav,
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved