Skoči do osrednje vsebine

Vprašanje:

prenehanje jemanje tablet

  • da

    dani

    dani

    Objavljeno: 24 jun. 2022 18:04

     štiri leta sem zaradi situacije jemala pomirjevala kasneje antidepresive in antipsihotike sedaj sem s tem prenehala že en mesec in pol nič in tablet ne pogrešam . a počutim se slabo boli trebuh malo glava vrat v prsih tišči ali bo to minilo vedno mi je slabo .kaj naj storim hvala

  • Uredništvo

    Domen Kralj

    Objavljeno: 27 jun. 2022 10:51

    Pozdravljeni,

    spletna svetovalnica To sem jaz je namenjena težavam otrok in mladostnikov med odraščanjem. Glede na vašo starost bi vam predlagali, da svoje vprašanje zastavite na https://med.over.net/ 

    Lep pozdrav iz uredništva.

  • Anonimno

    Zagotavljamo ti anonimnost, zato lahko brez skrbi zastaviš vprašanje. Tvojih osebnih podatkov ne objavljamo javno.

  • Brezplačno

    Nič ne stane! Na tvoja vprašanja bodo strokovnjaki odgovorili brezplačno.

  • Strokovno

    V spletni svetovalnici je na voljo ekipa strokovnjakov, ki jim lahko zaupaš. Med njimi so zdravniki, psihologi in drugi strokovni sodelavci.

Obrazec, kjer lahko zastaviš vprašanje

Vpiši vzdevek. Uporabiš lahko: črke slovenske abecede, številke, presledek, - in _

Izberi spol. Ta podatek je pomemben za svetovalca in ne bo javno objavljen. Če podatka ne želiš navesti, to spoštujemo.

Vpiši svojo starost. Ta podatek je pomemben za svetovalca in ne bo javno objavljen. Če podatka ne želiš navesti, to spoštujemo.

Ne najdeš odgovora?

Zastavi vprašanje