Vedno sem dokaj pridna kar se tice zdravega prehranjevanja, telovadbe. Sedaj so se doma znasle cokolade, cokoladna jajcka... In se naziram s tem do slabosti. Pojem en paket ali veliko cokolado naenkrat. Kako naj neham? Ker me ze vse boli, pijem 3 litre vode, a lulat skoraj ne grem ker se mi vse zadrzuje v telesu zaradi teh sladkarij. Pomagajte nujno, prosim ????????????
• Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Občutek pomanjkanja kontrole največkrat sledi pretiranemu odpovedovanju. Si v preteklosti poskušala minimalizirati ali pa se celo odpovedati sladkarijam in čokoladi? Po obdobju odpovedovanja se velikokrat zgodi, da se kar naenkrat ne moremo več ustaviti, nobena količina prej odpovedane hrane nam ne zadostuje. Mogoče v tem najdeš tudi sebe? Če gre za kratkotrajno stvar, se lahko mogoče pogovoriš s starši, da čokoladna jajčka hranite v predalu namesto na vidnem prostoru, mnoge raziskave so namreč pokazale, da hrano, ki se nahaja na vidnem mestu, jemo, tudi ko po njej nimamo potrebe.
Poskušaj nadaljevati z zdravimi navadami pri prehranjevanju in telovadbi, ampak ne pozabi, da si tudi ti tu in tam zaslužiš kakšen posladek.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije