Živjo sem sabina in vsakodnevno se kregam s starsi zato ker zelijo da grem na drugo solo po tem ko smo se preselili. Sedaj hodim v mojo solo katero obiskujem ze 7let imam prijatelje ogled in dobre ucitelje in tega nebi rada izgubila. Sem prijetna oseba a neželim spoznati novih lhudi na novi šoli saj vstrajam pri tem da ostanem na tej stari šoli. Sedaj vsak dan se gregam s starsi glede te premestitve in rabim pomoc kako naj jih prepricam. Btw so trmasti in vztrajajo.
Hvala
• Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Sabina,
na nas si se obrnila s svojim vprašanjem. Pišeš, da ste se s starši preselili in da želijo, da greš na drugo šolo. Že sedem let hodiš na svojo šolo, kjer imaš prijatelje in dobre učitelje. Želiš pomoč, kako prepričaš starše, da ostaneš na svoji šoli.
Verjetno obiskuješ 7. razred osnovne šole, kar pomeni, da si že precej na koncu osnovne šole. Morda s starši govoriš v smislu, da imaš samo še 2 šolski leti in boš končala osnovno šolo. Po zaključku osnovne šole, boš tako odšla na drugo šolo, saj boš začela obiskovati srednjo šolo. Nisi napisala kaj za starše pomeni nadalje obiskovanje svoje šole - ali te morajo kam voziti ali hodiš oz. se voziš sama. Zakaj starši želijo, da se prepišeš na novo šolo? Morda jim poveš koliko ti pomeni, da do konca osnovne šole ostaneš na tej šoli, da imaš dobre prijatelje, prav tako učitelje in da jih želiš ohraniti. Morda tudi njih povprašaš po razlogih za menjavo šole. Poskusite se pogovoriti, tako da ti poveš svoje videnje situacije, hkrati pa daš tudi staršem možnost, da oni povejo svoje videnje.
Včasih težko sprejmemo določene spremembe. Večkrat pa se zgodi, da kasneje ugotovimo, da so bile spremembe dobre oz. morda celo boljše kot je bila prvotna situacija. Verjamem, da četudi ne boš uspela prepričati staršev, da se boš navadila tudi na novo šolo. Praviš, da si prijetna in verjamem, da boš našla svoje mesto na morebitni novi šoli.
Lahko napišeš kako je šlo s pogovorom.
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka