To bo malo čudno vprašanje ampak resnično: Kaj naredim, če je 12 fantov naenkrat zaljubljenih vame, meni pa ni nobeden všeč? in še nobenemu nisem  povedala da me jih že  11 drugih osvaja... Kaj naj storim? Problem je da ne znam reči ne in da teeeežko užalim koga... Kaj sedaj? Hvala  ❤️ ...                                                                                                                                                                                                                         L.P. S.
• en
enapač
Samo zavrni jih na prijazen način in ne bos jih uzalila, ce te res imajo radi te bodo spostovali. Rabijo dobiti dgovor, pomoje bi bli bolj žalostni, če do se lepili na tebe in ne bo na koncu nic iz tega.
• kr
kr_ena_1
ne rabš rečt ne... lohk samo: "A sva lohk sam prjatla?" :-)))
• Ti
Tista punca
Pozdravljena!
vrjamem, da si prečudovito dekle in da je okli tebe 12 fantov enostavno čeprav vem, da ni lahko samo zavrni. Reči. če sta lahko sam prjatla in da že imaš nekoga.
seveda pa ne pozabi,da OSTANI TAKŠNA KOT SI!
LP - tista punca
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš torej, da imaš težavo z zavrnitvijo fantov, katerim si všeč.
Ko te veliko ljudi osvaja, se lahko hitro pojavi pritisk, zmeda in občutek odgovornosti za čustva drugih, še posebej če ti je težko reči »ne«. Pomembno je vedeti, da to, da ti nekdo ni všeč, ni napaka in ni nekaj, za kar bi bila kriva. Simpatije in čustev do drugega namreč ne moremo kar »izsiliti« iz sebe. Tako so odgovori tvojih sovrstnic čisto na mestu; imaš torej vso pravico, da jih zavrneš. Seveda je priporočljivo, da to poskušamo narediti na spoštljiv način in pri tem razložimo, da jih spoštujemo, vendar pa v trenutni situaciji naša čustva niso skladna z njihovimi. To seveda lahko narediš tako v živo kot tudi preko sms sporočil ali socialnih omrežij - odvisno od tega, kar ti je lažje. Morda lahko res tudi ponudiš prijateljstvo, vendar le v primeru, da si tega želiš. Pomembno je torej vedeti, da je tudi zavrnitev normalen del odnosov in ne pomeni, da si slaba ali nesramna oseba.
Verjamem, da je to lahko zelo težko, ampak učenje reči »ne« je proces in ne le ena odločitev. Potrebno je torej več vaje in več izkušenj. Vsekakor pa s postavljanjem takšnih mej nismo egoistični, ampak je to preprosto način, da zaščitimo sebe. Če ostanemo iskreni do sebe, s tem dolgoročno naredimo manj »škode« tako sebi kot tudi drugim.
Če ti je to zelo težko, je čisto v redu, da se o tem pogovoriš z odraslo osebo, ki ji zaupaš. Morda so to starši, lahko pa je to tudi šolska svetovalna delavka. Včasih nas lahko zelo razbremeni že sam pogovor o stvareh, ki nas težijo.
Želim ti vse dobro,
Nika Koder, mag. psihologije
• lo
love
Iskeeno hvala vsem za koristne odgovore :)  .